Jak pobrać listę obecności w Microsoft Teams

W celu pobrania listy obecności na platformie Microsoft Teams należy być moderatorem lub osobą, która stworzyła spotkanie.

Jak pobrać listę obecności w Teams podczas spotkania?

Jak pobrać listę obecności w Teams podczas spotkania? Otwieramy okienko uczestników, jeśli jeszcze nie jest otwarte. Następnie wybieramy opcję Pokaż uczestników. Kolejnym krokiem jest wybranie strzałki w dół. Po kliknięciu w strzałkę w dół zostanie pobrany plik z listą obecności w formacie .CSV, który możemy otworzyć w programie Microsoft Excel. Po pobraniu plik znajdziemy w folderze Pobrane.

Jak pobrać listę obecności w Teams po spotkaniu?

Po zakończeniu spotkania plik z listą obecności znajduje się w wielu miejscach. Najprostszym sposobem jest wejście na czat po zakończeniu spotkania. Pojawi się tam kafelek z etykietą Raport uczestnictwa. Będzie on widoczny około 5 minut po zakończeniu spotkania. Należy wybrać go, aby pobrać plik z listą obecności na swoje urządzenie.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz pobrać pliku z listą obecności używając czatu jest też inny sposób. W aplikacji Microsoft Teams przejdź do kalendarza, a następnie otwórz spotkanie i wybierz kartę Szczegóły, a następnie pobierz listę obecności.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas w google news lub polub nas na Facebooku.
Losowy artykuł
Dlaczego HSM to niezbędny element infrastruktury IT?