Jak promować i reklamować swoje NFT?

The Bored Ape Yacht Club - jedna z najsłynniejszych kolekcji NFT

Z tego artykułu dowiesz się jak promować i reklamować swoje NFT w social media, wykorzystując narzędzie Social Media Bot pozwalające rozszerzyć grono followersów na Twitterze (i nie tylko).

NFT jest jednym z najgorętszych tematów w social media, warto zapoznać się z samym fenomenem NFT, gigantycznymi sumami, za które sprzedawane są NFT oraz metodami ich promocji.

W wielkim skrócie NFT to cyfrowo podpisane dzieła sztuki, obrazki, filmy, których cyfrowy certyfikat pozwala stwierdzić, kto jest ich unikalnym właścicielem. W przeciwieństwie do zwykłych cyfrowych dzieł sztuki, NFT umożliwiają ich handel na giełdach, takich jak np. OpenSea. Sprzedaż i kupno NFT nakręcają cały rynek oraz podbijają ceny niektórych NFT do niebotycznych rozmiarów.

Jak zarobić na NFT?

Jak w każdym interesie, żeby zarobić na swoim NFT, należy go opublikować na jednej z giełd oraz dobrze rozreklamować. Brzmi prosto, ale wcale tak nie jest. Jak dotrzeć do potencjalnych kupców?

Jedną z metod promocji NFT jest budowanie swojej marki i reklamowanie projektu NFT na Twitterze. Pokaźne grono followersów potrafi zainteresować odpowiednio majętnych klientów, którzy widząc zainteresowanie będą chcieli kupić twoje NFT.

Budowanie bazy fanów na dowolnych serwisie social media to praca na miesiące, jeśli nie na lata. Można jednak spróbować wykorzystać narzędzia automatyzujące lajkowanie i śledzenie innych użytkowników.

Koncepcja jest prosta – klikasz komuś polubienia lub śledzisz nowych użytkowników, oni dostają powiadomienia i często zaczną śledzić Ciebie.

Oszczędź czas i zautomatyzuj klikanie

Można to robić ręcznie, całymi dniami klikając lajki, jednak warto w takim przypadku skorzystać z narzędzi automatyzujących te czynności.

Jednym z takich narzędzi jest Social Media Bot, który jest rozszerzeniem (wtyczką) do przeglądarek Chrome, Firefox, Opera i Edge. Pozwala on zautomatyzować pozostawianie polubień i wysyłanie zaproszeń m.in. w serwisach:

Na filmiku poniżej możecie zobaczyć bota w akcji w serwisie Twitter.

Jak organicznie wypromować swój projekt NFT (autor Viral Kingdom)

Bot posiada ogromną liczbę opcji, pozwalających np. na robienie losowych przerw pomiędzy klikaniem lajków czy pomijaniem kilku osób przy wysyłaniu zaproszeń, tak żeby jego działanie jak najbardziej przypominało działanie zwykłego użytkownika.

Główny panel Social Media Bot

Bezpieczeństwo

Bot działa w ramach zalogowanego użytkownika, nigdzie nie musisz podawać swojego hasła. Wszelkie działania wykonywane są też z twojego własnego adresu IP i z twojej przeglądarki (możesz go uruchomić w zakładce w tle).

Warto zaznaczyć, że należy zachować zdrowy rozsądek i jeśli samemu zostawiało się po 10 lajków dziennie i 5 zaproszeń na tydzień nie można nagle z użyciem bota zostawiać tysięcy lajków i setek zaproszeń, bo tak drastyczne anomalie mogą uruchomić mechanizmy anty-spamowe. Aby tego uniknąć można wykorzystać wbudowany w bota tryb nieskończonego klikania, który po sesji klikania usypia np. na kilka godzin, po czym sam automatycznie przeładowuje stronę (aby wgrać nowe tweety) i ponownie rozpoczyna klikanie.

Instalacja

Rozszerzenie jest kompatybilne z wszystkimi popularnymi przeglądarkami i można je przetestować za darmo po instalacji:

Czasami wymagany jest restart przeglądarki.

Exit mobile version